Hľadať
Personal menu
Filters

Asistent nákupního oddělení

29. júla 2019

Velkoobchodní společnost s chovatelskými potřebami a krmivy působící po celé České republice, Slovensku, Polsku, Lotyšsku, Rusku, Ukrajině  do svého týmu hledá kolegu / kolegyni na pozici

 Asistent nákupního oddělení

 

 

Pracovní náplň:  

  • Administrativní činnost nákupního oddělení (zadávání tisků, výstavní akce, cestovní příkazy, knihy jízd, dovolené, fakturace BB & reklamy, reklamace, atd.)

  • Sběr podkladů z ostatních poboček – komunikační spojka

  • Překlady z/do Anj. A koordinace překladů z ostatních poboček

  • Návody, bezpečnostní listy, Ekokom problematika

  • Korektura grafiky

  • Zpracování podkladů od dodavatele, následně příprava podkladů pro zalistování

 

Nabízíme:  

  • Atraktivní zaměstnání ve stabilní, moderní a neustále se rozvíjející společnosti

  • Nákup produktů za zaměstnanecké ceny

  • Příspěvek na stravování

  • Poskytneme vstupní školení a koučing tak, abyste se stal/a nepostradatelným členem našeho týmu

  • 4 dny sick days 

 

Očekáváme:  

  • Vzdělání SŠ

  • Znalost ANJ podmínkou – min. úroveň B1. Nebát se komunikovat v anglickém jazyce.

  • Počítačovou zdatnost – ovládání Excel na dobré úrovni, Powerpoint -výhodou

 

Termín nástupu: ihned

Pracovní poměr na dobu určitou: 1 rok s možností prodloužení 

Pracoviště - Poděbrady

 

Jestliže Vás tato nabídka zaujala, zasílejte Váš životopis na personální oddělení firmy Plaček Pet Products, s.r.o., Revoluční 1381/III, Poděbrady, 290 01 nebo na e-mail: jirina@placek.cz.

Nezapomeňte napsat název pozice, o kterou se ucházíte.

Zanechajte svoj komentár